Etiketter

, , ,

Efter två långhelger kände jag att det var dags att öppna butiken igen. Jag har antingen varit bortrest eller så har jag haft fullt upp med att komma ikapp från förra resan eller preppa nästa resa. Ja och så är det allt det där med att vara husägare och vår. Följaktligen har jag haft bokbutikerna mer eller mindre stängda ett tag nu och det har varit väldigt skönt. Även om det är kul att sälja böcker är det inte alltid jätteroligt att sätta sig och packa och fakturera på kvällen efter en lång arbetsdag. Nu känner jag i alla fall att energin är tillbaka och nu går det att beställa både på www.sapiens.se (lägre pris och snabbare leverans) och hos näthandlarna. Jag räknar kallt med att ha det öppet i drygt tre veckor innan jag stänger igen för längre semester så vill ni fixa semesterlektyren, gör det snarast.

Och apropå att komma ikapp så har jag inte heller hunnit med mina maratonlistor sen i mars men nu har jag petat in alla resultat jag hittat. Kanske är det fel någonstans eller det saknas något, hjälp mig gärna där! Dom hittas självklart också på www.sapiens.se.

Nu ska det firas nationaldag genom att olja altan och springa intervaller!

2017-04-08 16.57.18

Ha det,

Mackan

