Etiketter

, , ,

Nu närmar sig julen med stormsteg och jag borde sätta mig och packa dagens beställningar av böcker nu på stört. Det är kul att sälja böcker men suget att sätta sig och packa och fakturera är begränsat efter den vanliga arbetsdagen, det måste jag erkänna. Så halva jag vill sälja en flock under julhandeln och den andra halvan vill sjunka ner i soffvärmen dom här mörka kvällarna. Halva jag vill sälja slut det lager jag har och den andra halvan skulle nog tycka att det vore rätt trevligt om jag kunde ägna mig åt lite ströförsäljning under en väldigt lång tid. Halva jag vill att alla ska läsa böckerna så fort som möjligt och den andra halvan tycker att dom kan gärna vänta tills våren kommer.

Ja så ser min bokambivalens ut för tillfället och jag får väl helt enkelt se till att dedikera ett par kvällar i veckan och någon dag på helgen de närmaste tre veckorna. För helst av allt vill jag nog ändå ha en julrusch. Jag märker ju att många uppskattar böckerna och jag sprang och tänkte på det häromdagen. Det är väldigt roligt när okända människor stoppar en för att hälsa och tacka även om det fortfarande känns lite overkligt. Så det är bara att julhandla så gott ni kan, men jag får svårt att hinna med några specialare med A-post i år utan ni får vara ute i god tid! Och ni som inte vill läsa om löpning får se till att springa lite extra i stället, gör ni det hinner jag också springa lite mer. 🙂

DaBooks

Ha det,

Mackan

