Etiketter

I dag tog jag tjuren i hornen och började registrera ikapp maratonresultat och jädrar vad med resultat. Jag har dragit mig för det, dels för att jag inte riktigt haft tid och dels för att jag visste att det skulle vara galet många. Det fanns 72 resultat i herr- och damlistan innan jag startade uppdateringarna och nu är det 228 om jag inte minns fel. Det är alltså drygt 150 fler än tidigare och där ingår dessutom att vissa är uppdateringar så det har varit än mer uppdateringar. Nu är jag i alla fall ikapp helt och hållet och då återstår bara att rätta de fel som blivit. Rätta är lätt men att upptäcka felen är desto svårare, speciellt när ögonen går i kors av att stansa siffror. Så, hittar ni något som är fel så meddela mig så fixar jag det så småningom. Just nu vill jag inte se ett maratonresultat på ett tag! Nästa år hoppas jag på en stekhet mara i Stockholm. 😉

ForstamaranHa det,

Mackan

