Etiketter

, ,

Fantastiskt kul att så många ville vara med i mitt boklotteri. Alla svar som kom in var rätt och det svaret var givetvis Alberto Salazar. Efter en spännande dragning i min nya lotteri-app blev vinnaren:

2014-02-24 11.03.21

Det var lustigt att en cyklist vann löparboklotteriet men så kan det vara och det är glädjande att han nu kommer hitta det fina i löpningen!  Jag försäkrar på heder och samvete att alla deltagare blev inlästa i appen även om det bara är några som syns på den här skärmdumpen.

2014-02-24 11.02.55

Det som gläder mig mest var att så många uppskattade den fina berättelsen om ”Duel in the sun”. Det är en bra historia om ett legendariskt lopp och bra historier kan man aldrig få nog av. Nu ska jag ägna lite mindre tid åt att skriva appar och administrera tävlingar och lite mer tid åt träning. Annars kommer min upplevelse av Boston Marathon bli legendarisk på ett helt annat sätt.

Tack alla som deltog!

Ha det,

Mackan

