Etiketter

, ,

Det finns nästan alltid anledningar att fira och just i dag firar jag två saker. Dels att det kändes riktigt bra att springa (nåväl jogga) och dels att jag nu är nere på den undre halvan av den andra upplagan av Löpträning mitt i livet. När jag hösten 2011 berättade för ordföranden i föreningen för oberoende förlag om hur stor förstaupplaga jag hade planerat att trycka tyckte hon att jag var lite väl aggressiv, men jag tänkte att jag har ju hela livet på mig att sälja böcker. Drygt två år efter att jag släppte boken har jag inte bara sålt slut på den utan nu alltså blivit av med mer än halva andraupplagan. Jag får erkänna att det har överträffat mina vildaste förväntningar.

Så, för att fira det tänkte jag för första gången ordna en utlottning av en av mina böcker. Givetvis signerad. Ta chansen att få inspiration och kunskap nu när säsongen står för dörren! Har du redan böckerna? Inga problem, då har du en perfekt gåva till någon springande kompis. Den frågan jag hade tänkt ställa handlar om något jag egentligen hade tänkt blogga om men vi gör så här i stället. Är du intresserad av maratonlöpning kanske du redan läst den här historien och då är svaret busenkelt. Ni som inte har läst om det får helt enkelt fråga Google. Där finns svaret. När du hittat det skriver du ner det i ett mejl och skickar det till mackan[snabel-a]sapiens.se. Deadline på tävlingen är 23 februari kl 23.23 och jag drar vinnaren på måndag. Adress och vilken bok du vill ha kan vi ta när du har vunnit. Det finns inga krav på att dela det här på sociala medier men jag blir inte ledsen om du väljer att göra det. Ju fler som deltar i dragningen desto roligare för mig. Just ja, frågan:

Vem vann den upplaga av Boston Marathon som blev känd som ”Duel in the sun”? Många anser det vara det mest storslagna loppet i tävlingens långa historia och det var sannerligen rafflande.

DaBooksHa det,

Mackan

