Etiketter

Ny torsdag, nya möjligheter. Eller hur det nu var man sa. Nu är det snart slut på klämdagar och helger och vi kan återgå till normala rutiner igen. Skönt? Ja! Men när vi nu ändå inte har några fasta rutiner och inget liknar någonting tänkte jag passa på att bjuda in till backtorsdag. Här har vi ingen framförhållning utan det är redan i kväll. Kom uppvärmd och klar till botten av Skavlötens första backe klockan 18.27. Själv värmer jag upp hemifrån så att jag har några kilometer i benen när jag anländer! Min egen plan är att springa samma pass som förra veckan, d.v.s. en kombination av 300-200-100 meter. Eller rättare sagt 0,3 km o.s.v. Bättre noggrannhet än så har jag inte på de mätningarna och jag brukar ha en tendens att glömma var jag drog strecken vid förra tillfället. Men proportionerna brukar bli hyggligt rätt och det brukar gå att bli jättetrött. Notera att det här är inget pass som jag avser att leda annat än att jag bjuder in, ger förslag på hur man kan springa och drar strecken utan jag ämnar träna själv också och antagligen både bli o-kommunicerbar och gråtfärdig. Men glad.

???????????????????????????????

Välkomna,

Mackan

